søndag 10. august 2008

Regnværsøndag..


Ja her sitter jeg da..ved pc og kikker. Det er så utrooolig mange fine blogger! Jeg koser meg, ser og lærer. Dette er en perfekt måte å slå ihjel litt tid på en regnværsøndag. Har vel planer om å få gjort litt annet også etterhvert(les;smykker). Jeg har nå endelig fått samlet opp litt perler osv. og har tenkt til å prøve og lage noe fint. Det er bare å starte planlegging av høstens aktiviteter nå.
Jeg er jo helt ny i denne "sporten" - håper det er greit å linke dere jeg er innom og som jeg har lyst til å besøke igjen?

3 kommentarer:

A home far away sa...

Hej först gången inne hos dig o vilken fin blogg DU har!
Jag önskar dig en fin söndag

Kram Gunilla i Singapore

My home is my Castle sa...

Heia :)
Velkommen til blogglandia :)
Du har en flott blogg :)
Her er det øs pøs regn og jeg koser meg foran dataen jeg og :)
Kommer snart tilbake..

Klem

Jorunn sa...

Litt ok med en regnværssøndag egentlig.. god unnskylding til å sitte leeeng foran pc'n ;0) Tror nok ingen blir lei om du linker, er bare moro det :0)