mandag 6. oktober 2008

Deilig ferie !!

Fra bilder


Tilbake igjen etter en laaang deilig ferie i Tyrkia.Bare kost oss og ladet batteriene for høsten..vi har funnet mange,mange steder i vårt favoritt-ferieland hvor vi kan være litt i fred med natur og ikke bare streve oss frem til vannet mellom solsengene...
Da er det vel slik at årets feriekvote i grove trekk er brukt opp for i år..Kanskje på tide nå å finne frem div. hobbyutstyr og børste av fjorårets støv? Det er jo koselig årstid nå og da..Gleder meg vilt til torsdag - da skal jeg på blomsterkurs for å lære oppsetting, kranser, flaskepynting osv. Det blir stas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo Anne Cathrine :) Jeg bruker Photoshop ELements 5 til å lage mine bildecollager. Men her skal du få en link av meg så kan du prøve ut noe anna i stedet for, nemlig www.scrapblog.com
der må du registrere deg, men du kan velge å ha bildene dine private. jeg har fått denne fra Daisy, men jeg har ikke prøvd så mye selv. Litt men ikke nok til at jeg kan forklare så mye :)

Anna Lisa sa...

Hei!!
Ser ut som dokke har hatt ei herlig ferietid :)
Deilig ser det ut som.
Ønska deg velkommen tilbake og ei fin veke
Klem

pepperkverna sa...

Dette så herlig ut. Akkurat de vitaminer man trenger nå på denne tiden.....Hege